Chestionare auto

Mecanica



Din ce cauza au motoare cu aprindere prin compresie turatii maxime limitate pana la 4000-4900 rpm?
a) Cresterea turatiilor duce la micsorarea timpului disponibil pentru formarea amestecului de comprimare;
b) Dupa aceste turatii scade puterea si motorul nu mai este economic;
c) Durata intarzierii la aprindere creste.
Directia functioneaza greu numai la viraj spre stanga atunci cand:
a) Supapele de comanda nu functioneaza in parametri optimi;
b) Piulita de directie se deplaseaza liber;
c) Inelele de etansare interioare sunt uzate.
Dupa tipul carcasei, pneurile sunt clasificate in:
a) Obisnuite;
b) Radiale;
c) In v.
Explicati functia cutiei de viteze:
a) Modifica forta de tractiune si viteza, in raport cu valoarea rezistentei la inaintare;
b) Permite efectuarea manevrei de mers inapoi;
c) Face posibila stationarea cu motorul pornit.
Explicati procesul de aprindere in cazul motoarelor diesel:
a) Aerul aspirat este comprimat in cilindru, motorina fiind introdusa de injector in cilindru la sfarsitul cursei de comprimare;
b) Aerul aspirat este comprimat in cilindru, motorina fiind introdusa de injector in cilindru la sfarsitul cursei de comprimare, fiind aprinsa in contact cu aerul ajuns la temperatura de autoaprindere a combustibilului;
c) Odata realizat amestecul de aer si combustibil, o scanteie il aprinde si explozia pune in miscare pistonul.
Explicati relatia dintre transmisia principala si transmisia cardanica?
a) Transmisia principala transmite momentul motor de la transmisia cardanica la diferential si arborii planetari, marind momentul motor;
b) Transmisia cardanica trimite momentul motor de la cutia de viteze la transmisia principala;
c) Modifica raportul de compresie.
Franele suplimentare folosite de autovehiculele cu masa mare sunt:
a) Electrodinamice;
b) Hidrodinamice;
c) De motor.
Functionarea zgomotoasa a servodirectiei este cauzata de:
a) Aerul din instalatie;
b) Nivelul scazut de ulei din circuit;
c) Strangularea conductelor sau furtunurilor circuitului de ulei al servodirectiei.
In care dintre situatii directia revine greu in pozitie initiala?
a) Articulatiile mecanismului de directie sunt neunse;
b) Geometria directiei este dereglata;
c) supapele servodirectiei sunt defecte.
In cazul motoarelor cu aprindere prin compresie, amestecul aer-carburant se formeaza in:
a) Injector;
b) Cilindru;
c) Colectorul de admisie.

Chestionare auto - 40 Teste

Aveti mai jos pregatite 40 de teste auto ce acopera tot codul rutier, acesta poate fi invatat din raspunsurile explicate la fiecare intrebare, eliminand astfel plictiseala de a citit codul rutier fara a-l intelege in totalitate.

Chestionar aleator

Intrebari teste pe categorii

Puteti rezolva fiecare intrebare individual, veti primi varianta corecta alaturi de explicatie.